نمایه نویسندگان

آ

  • آسایش، فرزاد طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • آهنگرداودی، پژمان طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]

ا

  • الوداری، حسن مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران [دوره 11، شماره 1، 1403]

ب

  • بابایی زکلیکی، محمد علی مدل‌سازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • بره مقدم، مهدی تدوین مدل قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای با بکارگیری رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403]

ح

  • حبیبی، فاتح ارزیابی وب‌سایت های آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • حسینی، میرزا حسن ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • حسین زاده، قادر ارزیابی وب‌سایت های آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • حکیم پور، حسین تدوین مدل قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای با بکارگیری رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403]

خ

  • خادمی، سید موسی ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • خاوری، سحر ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]

ر

  • رضایی کلید بری، حمید رضا تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]

ز

  • زمانی، زینب مدل‌سازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403]

س

  • سعیدنیا، حمیدرضا ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403]

ص

  • صیادعبدی، شاهین دژ تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]

ط

  • طاهری، زهرا بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • طوطیان، صدیقه طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]

ع

  • عزیزی، شهریار مدل‌سازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • علی پور درویشی، زهرا ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403]

غ

  • غمخواری، سیده معصومه ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]

ف

  • فرحبد، فرزین تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]

ک

  • کهریزی، سید شهرام مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران [دوره 11، شماره 1، 1403]

گ

  • گودرزوند چگینی، مهرداد تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]

م

  • محمدی، محمد تدوین مدل قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای با بکارگیری رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • محمودزاده، مهدی تدوین مدل قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای با بکارگیری رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • مدنی، سیدحمزه بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • ملکیان، شبنم ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403]
  • مهرانی، هرمز ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403]

ن

  • نعمت الهی، زهرا بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403]

ه

  • هاشمی، سید محمود طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]