آ
-
آسایش، فرزاد
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرفکننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
آهنگرداودی، پژمان
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرفکننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]
ا
-
الوداری، حسن
مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران [دوره 11، شماره 1، 1403]
ب
-
بابایی زکلیکی، محمد علی
مدلسازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
بره مقدم، مهدی
تدوین مدل قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای با بکارگیری رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403]
ح
-
حبیبی، فاتح
ارزیابی وبسایت های آژانسهای مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
حسینی، میرزا حسن
ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
حسین زاده، قادر
ارزیابی وبسایت های آژانسهای مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
حکیم پور، حسین
تدوین مدل قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای با بکارگیری رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403]
خ
-
خادمی، سید موسی
ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
خاوری، سحر
ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]
ر
-
رضایی کلید بری، حمید رضا
تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماریهای سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]
ز
-
زمانی، زینب
مدلسازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403]
س
-
سعیدنیا، حمیدرضا
ارائه مدل برانگیختگی مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403]
ص
-
صیادعبدی، شاهین دژ
تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماریهای سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]
ط
-
طاهری، زهرا
بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
طوطیان، صدیقه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرفکننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]
ع
-
عزیزی، شهریار
مدلسازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
علی پور درویشی، زهرا
ارائه مدل برانگیختگی مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403]
غ
-
غمخواری، سیده معصومه
ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی [دوره 11، شماره 1، 1403]
ف
-
فرحبد، فرزین
تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماریهای سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]
ک
-
کهریزی، سید شهرام
مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران [دوره 11، شماره 1، 1403]
گ
-
گودرزوند چگینی، مهرداد
تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماریهای سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403]
م
-
محمدی، محمد
تدوین مدل قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای با بکارگیری رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
محمودزاده، مهدی
تدوین مدل قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای با بکارگیری رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
مدنی، سیدحمزه
بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
ملکیان، شبنم
ارائه مدل برانگیختگی مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403]
-
مهرانی، هرمز
ارائه مدل برانگیختگی مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال [دوره 11، شماره 1، 1403]
ن
-
نعمت الهی، زهرا
بررسی عوامل موثر بر گرایش به خرید و استفاده از محصولات داخلی (مطالعه موردی افراد مراجعه کننده به فروشگاه های لوازم خانگی شهر قزوین1400) [دوره 11، شماره 1، 1403]
ه
-
هاشمی، سید محمود
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرفکننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف [دوره 11، شماره 1، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد